Nord Resine Sklep Online

Do kolejnej wysyłki pozostało:

Tel stacjonarny: 71 366 73 73

Tel: 796 007 081

Search

Często zadawane pytania

Zanim się z nami skontaktujesz, sprawdź, czy odpowiedź na Twoje pytanie nie znajduje się już poniżej. Przygotowaliśmy listę najczęstszych wątpliwości naszych klientów

Jak się z nami skontaktować?

Jesteśmy dostępni do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
• Pod adresem e-mail: biuro@nordresine.pl
• Pod numerem telefonu: tel: 71 366 73 73

Czy możliwy jest odbiór osobisty?

TAK. W siedzibie Firmy Nord Resine Polska Sp. z o.o., ul. Brochowska 3; 52-019 Wrocław

Czy zamówienie mogę wysłać na inny adres?

Tak. Należy w formularzu zamówienia wybrać opcję inny adres dostawy i podać szczegółowe dane adresowe.

Dlaczego po złożeniu zamówienia dostałem informację, że zamówiony produkt jest niedostępny?

Oferta towarów znajdujących się w naszym sklepie powstaje na podstawie danych uzyskanych z systemów magazynowych. Jest stale monitorowana i aktualizowana, jednak może zdarzyć się sytuacja, że stan magazynowy jest nieaktualny przy jednoczesnym zamówieniu ostatniej sztuki przez dwie osoby w tym samym czasie. Stąd czasami może zdarzyć się, że otrzymają Państwo informacje o niedostępności zamówionego towaru.

Czy mogę zwrócić towar jeśli nie spełnia moich oczekiwań?

W ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki możesz zrezygnować z zakupu, nie podając przyczyny. Gwarantujemy zwrot pełnej należność za złożone zamówienie. Zwracany towar nie powinien nosić śladów użytkowania, powinien zostać zwrócony wraz z oryginalnym opakowaniem producenta. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym, na konto wskazane przez klienta, w terminie do 14 dni roboczych. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia produkty bądź opakowania towar zostanie odesłany do klienta na jego koszt.

Ile będzie trwała realizacja mojego zamówienia?

Termin realizacji zamówienia w sklepie obejmuje czas potrzebny na przygotowanie przesyłki, do którego należy doliczyć czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez kuriera. Firma nie ponosi odpowiedzialności za spóźnienia wynikające z winy firmy kurierskiej.

Jakie są koszty wysyłki?

W zależności od wybranej formy dostawy i firmy kurierskiej ceną mogą się różnić. Finalna cena dostępna będzie w jednym z kroków finalizowania zamówienie, bezpośrednio przed płatnością.

Czy moje dane podczas rejestracji/płatności są bezpieczne?

W naszym sklepie wykorzystujemy wymagane mechanizmy ochrony danych osobowych, a bezpieczeństwo płatności zapewnia Państwu Firma AutoPay.pl

Czy sklep posiada regulamin?

Oczywiście tak. Można się z nim zapoznać w zakładce Regulamin.